Szklarska Poręba: Przebudowa ul.11.Listopada w Szklarskiej
Porębiie Numer ogłoszenia: 28234 - 2009; data zamieszczenia:
13.02.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580
Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.szklarskaporeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa
ul.11.Listopada w Szklarskiej Porębiie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy obejmuje: 1) w branży: drogowej - przebudowę drogi ( z całkowitą
wymianą konstrukcji istniejącej jezdni) o łącznej długości 1 846,57 mb ( ~10 790
m2 ) na ulicę klasy L 1/2 ( gminna, lokalna, jezdnia jednoprzestrzenna, dwa pasy
ruchu), szerokości jezdni 4,5 m ÷ 6,0 m (pasy ruchu po 2,25 m; 2,50 m; 2,75 m ;
3,00 m ) z chodnikami o szerokości: przy jezdni 1,00 m ÷ 2,50 m, odsunięte od
jezdni pasem zieleni- 1,50 m, o konstrukcji nawierzchni jezdni złożonej z
warstw: 5 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grysowego 0/16 mm, 8 cm
podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego grysowego 0/25 mm, 20cm podbudowy
pomocniczej z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego niesortowalnego o
uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, 40 cm warstwy ulepszonego podłożą G1 ( wymieniony
grunt) z kruszywa naturalnego 0/25 mm lub łamanego niesortowanego, z
zastosowaniem na podłożu nawilgoconym - geowłókniny separacyjnej Zerwana metodą
frezowania istniejąca nawierzchnia bitumiczna wraz z usuniętą podbudową -
stanowią materiał Zamawiającego, który należy składować w obrębie placu budowy,
w miejscu lub miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru. - wykonanie zatoki
parkingowej z żelbetowej płyty YOMB gr.12 cm na 60 cm podbudowie tłuczniowej ~1
250 m2 i ~20 m2 z betonowej kostki na wyokrągleniach - wykonanie chodników z
betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na 28 cm podbudowie piaskowo-tłuczniowej ~1
820 m2 - ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm i obrzeży trawnikowych
betonowych 8 x 30 cm ~5 800m - wykonanie odwodnienia nawierzchni drogowych oraz
pasa drogowego poprzez układ spadków podłużnych pochyleń poprzecznych do
projektowanej kanalizacji deszczowej - przebudowę istniejących betonowych
przepustów drogowych na przepusty rurowe PEHD ( trzy wyloty) ~ 10,6 m3 oraz
wykonanie nowego wylotu prefabrykowanego z kolektora deszczowego 250 mm z
przejściem pod istniejącą drogą powiatową ~140 m - renowacje i odbudowę
istniejących rowów w obrębie przebudowywanych przepustów oraz formowanie skarp ~
300 m - wykonanie trawników jako zieleni drogowej na skarpach, poboczach i
powierzchniach nieutwardzonych ~ 7 000 m 2 - usunięcie drzew kolidujących z nową
skrajnią drogową oraz ze względu na bezpieczeństwo ruchu ( jest stosowna decyzja
administracyjna) - ~ 44 szt , ścinanie i karczowanie krzewów na powierzchni ~
0,05 ha Pozyskany materiał stanowi własność Zamawiającego i winien być złożony w
obrębie placu budowy. 2) w branży: kanalizacji deszczowej - wykonanie ~ 1 467 m
sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe z powierzchni jezdni
oraz spływów powierzchniowych z chodnika i pasów zieleni znajdujących się w
obrębie układu komunikacyjnego do dwóch istniejących i trzech projektowanych
przepustów poprzez studzienki z PE HD -średn.1200 ~ 3szt i betonowe średn.1200
~79 szt oraz do rowu melioracyjnego - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej
do wpustów ulicznych średn.160 ~ 176 m - wykonanie wpustów deszczowych z
osadnikiem i koszem średn. 500 ~ 55 szt. Na terenie projektowanych sieci i
przyłączy występują uzbrojenia: sieć i przyłącza wody , kanalizacji, gazu oraz
kable elektryczne i telekomunikacyjne. 3) w branży : przebudowy urządzeń
telekomunikacyjnych - zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych w miejscu kolizji
z przebudowywaną jezdnią rurami ochronnymi średn.110mm ~2198 m - wzmocnienie
studni kablowej ciężka rama i oprawą - przesunięcie pięciu drewnianych słupów
telefonicznych o wysok.7m poza obręb projektowanej drogi oraz studni kablowej o
ok.3m poza obręb projektowanej drogi poprzez nadbudowanie nowej studni na
istniejącym ciągu kanalizacji - podniesienie ram pokryw istniejących studni
kablowych do nowego poziomu nawierzchni 4) w branży: oświetlenia ulicznego
-wykonanie nowego oświetlenia ulicznego poprzez ustawienie ~79 szt stalowych
słupów ocynkowanych o wysokości 7m z oprawami sodowymi o mocy 150W mocowanych na
jednoramiennym 1,5 m wysięgniku oraz ~3 szt stalowych słupów ocynkowanych o
wysokości 7m z oprawami sodowymi o mocy 150W mocowanych na dwuramiennym 1,5 m
wysięgniku - wykonanie 2 szt szafek oświetleniowych w obudowach z laminatu
poliestrowo -szklanego ,umożliwiających zasilanie projektowanej sieci
oświetleniowej z istniejącej stacji transformatorowej i sterowanie oświetleniem
poprzez wbudowany, w każdej szafce, zegar astronomiczny - wykonanie ~2480 m
sieci oświetleniowej kablem YAKY lub YAKXS. Teren inwestycji jest wpisany do
rejestru zabytków co oznacza, że roboty muszą być prowadzone przy zachowaniu
warunków Decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, a
rozpoczęcie prac ziemnych - poprzedzone pozwoleniem na prowadzenie nadzoru
archeologicznego. W przypadku, kiedy cena ryczałtowa najkorzystniejszej oferty
przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego - Zamawiający ograniczy zakres
zamówienia wyłączając kolejno roboty - wykonanie trawników jako zieleni drogowej
na skarpach, poboczach i powierzchniach nieutwardzonych ~7 000 m2, ścinanie i
karczowanie krzewów na powierzchni ~ 0,05 ha , renowacje i odbudowę istniejących
rowów w obrębie przebudowywanych przepustów oraz formowanie skarp ~ 300 m i pod
warunkiem, że oferta najkorzystniejsza nadal ( po wyłączeniu części robót)
pozostanie najkorzystniejszą..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium
w wysokości 100.000 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach :
pieniądz, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej,gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe,
poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). W
przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji , gwarancja
powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać
następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta
gwarancji ( Zamawiającego tj. Miasta Szklarska Poręba ), gwaranta ( banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich
siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,kwotę
gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego
zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające
oświadczenie, iż wykonawca , którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na
warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy . Postanowienia jw. stosuje się również do poręczeń. Miejsce i
sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie
- na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w
Szklarskiej Porębie - nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją :
ul.11.Listopada- wadium. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej
przez Zamawiającego formie / formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym
, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do Skarbnika
Miasta lub upoważnionego przez niego - pracownika. Wadium w innej, niż pieniądz
dopuszczonej przez Zamawiającego, formie / formach wykonawca może dołączyć do
oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej
(nazwa wykonawcy, adnotacja : ul.11.Listopada-przebudowa ), w sposób
umożliwiający zdeponowanie wadium u Skarbnika Miasta lub upoważnionego przez
niego - pracownika , przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności
naruszenia koperty , w której znajduje się oferta . Termin wniesienia wadium -
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium
w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne
wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki
przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii
polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym
warunkiem do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium
przez Wykonawcę.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie
publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1-
posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
POTENCJAŁ KADROWY- Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się
doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im
powierzone lub muszą przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia tych osób. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany do
przedstawienia osób pełniących poniżej wymienione funkcje, i które muszą
spełniać następujące warunki: a- osoba proponowana do pełnienia funkcji
Kierownika Budowy - minimalna liczba osób : jedna (1) - minimalne
kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w
specjalności drogowej bez ograniczeń - minimalne doświadczenie zawodowe: co
najmniej 36 miesięcy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub
kierownika robót branży drogowej, pełnienie funkcji kierownika budowy branży
drogowej nad co najmniej dwoma (2) robotami drogowymi , co najmniej 24
miesięcy praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych . Przez wymagane
minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy
przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych
robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy nie sumuje
się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie .
Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień
budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu
centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty
branży drogowej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub
remoncie nawierzchni dróg. Wymieniona osoba do pełnienia funkcji Kierownika
budowy musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z
ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej wydanych przepisów - posiadać dokument potwierdzający
przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą
ważności na dzień otwarcia ofert. b- osoba proponowana do pełnienia funkcji
Kierownika Robót Sanitarnych - minimalna liczba osób : jedna (1) - minimalne
kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń- w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - minimalne
doświadczenie zawodowe: 24 miesięcy na stanowisku kierownika robót branży
sanitarnej Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć
łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy
realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku
kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych
budowach w tym samym czasie . Przez podobne roboty branży sanitarnej rozumie
się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci
kanalizacyjnych lub wodociągowych Wymieniona osoba do pełnienia funkcji
kierownika robót musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami
zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej wydanych przepisów - posiadać dokument potwierdzający
przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą
ważności na dzień otwarcia ofert. c - osoba proponowana do pełnienia funkcji
Kierownika Robót Elektrycznych - minimalna liczba osób : jedna (1) - minimalne
kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń -w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalne
doświadczenie zawodowe: 36 miesięcy na stanowisku kierownika robót branży
elektrycznej lub elektroenergetycznej, w tym pełnienia funkcji kierownika
robót nad minimum jedną (1) realizacją oświetlenia ulicznego na odcinku co
najmniej jednego (1) kilometra . Przez wymagane minimalne doświadczenie
zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku
jak proponowane, przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego
na stanowisku kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby
na innych budowach w tym samym czasie . Przez podobne roboty branży rozumie
się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji
oświetlenia ulicznego . Wymieniona osoba do pełnienia funkcji kierownika robót
musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą
z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
wydanych przepisów - posiadać dokument potwierdzający przynależność do
polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień
otwarcia ofert. POTENCJAŁ TECHNICZNY - Wykonawca musi dysponować narzędziami i
urządzeniami wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do ich udostępnienia: a- wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie
mniejszej niż 100Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania,
czas transportu od załadunku do rozładunku nie może przekraczać dwóch(2)
godzin pod warunkiem zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury
przy wbudowaniu - minimalna liczba : jedna (1) sztuka Czas przejazdu mierzony
będzie po trasie przejazdu samochodów od wytworni mas bitumicznych do każdego
z punktów przebudowywanego odcinka ulicy, przy założeniu, że samochody po
drogach poruszać się będą zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego. b- równiarka
lub układarka do rozkładania mieszanki podbudowy, z elektronicznym sterowaniem
grubością układanej warstwy - minimalna liczba : jedna (1) sztuka c- walce
wibracyjne do zagęszczania podbudowy - minimalna liczba : jedna (1) sztuka d-
układarki do układania masy bitumicznej, z elektronicznym sterowaniem grubości
układanej warstwy - minimalna liczba : jedna (1) sztuka e- walce ogumione -
minimalna liczba : jedna (1) sztuka f- frezarka - minimalna liczba : jedna (1)
sztuka DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE- Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (
zakończył) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zadanie
porównywalne pod względem złożoności jak i wartości z niniejszym zamówieniem,
polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg o wartości
nie mniejszej niż 3.500.000 zł (netto), kanalizacji deszczowej odprowadzającej
wody z powierzchni jezdni i oświetlenia ulicznego (ogólnie nazwanego robotami
instalacyjnymi) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł (netto).
Porównywalność pod względem złożoności może być wykazana jednym zamówieniem
lub dwoma tj. odrębnie - roboty drogowe i odrębnie - roboty instalacyjne. W
przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN-
wykonawca powinien również podać kwotę w tysiącach PLN , przeliczając kwoty
wartości zadań rozliczanych w innych walutach na tysiące PLN wg kursu danej
waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień protokolarnego odbioru
zadania. 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w
wysokości co najmniej 300 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości
co najmniej 300 000 PLN lub posiadać środki finansowe i zdolność kredytową na
łączną kwotę co najmniej 300 000 PLN. 4- nie podlegać wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych
powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia _ nie
spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
ad.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W
przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamów. przez dwóch
lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla
każdego z nich. ad. 2 - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował
wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu
wykonywanych czynności przez te osoby - sporządzony według wzoru stanowiącego
integralny załącznik nr 3 do IDW. oraz - pisemne zobowiązania innych podmiotów
do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o
którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do
wykazu - dla Kierownika Budowy i Kierowników Robót należy dołączyć: -
dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, -
aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenia potwierdzające
przynależność do polskiej, właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie
załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV- według wzoru
stanowiącego załącznik 3.1 do IDW. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia
narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca ,
sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 4 do IDW . oraz - pisemne
zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń ,
jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i
urządzenia, którymi będzie dysponował. - wykaz wykonanych robót budowlanych
sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 5 do IDW . oraz dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku wspólnego
ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,
oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne
kwalifikacje i doświadczenie. ad. 3- - informację z banku, lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek ,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej
wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej
wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o
udzielenie niniejszego zamówienia, informację winien przedłożyć w imieniu
wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie
warunku udziału w postępowaniu. ad. 4- - oświadczenie, sporządzone według
wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być
złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być
złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez
pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców
składających ofertę wspólną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szklarskaporeba.pl link:
BIP. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: bezpłatnie- ze strony internetowej za odpłatnością -równoważną
cenie za wykonanie kopii w formie papierowej, po uprzednim złożeniu wniosku za
posrednictwem faksu i dokonania wpłaty podanej kwoty.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 09.03.2009 godzina 08:15, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd
Miasta Szklarska Poręba , ul . M. Buczka 2 , 58-580 Szklarska Poręba lub
osobiście - w Biurze Obsługi Intresantów, adres j.w.-parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie realizowane
w ramach RPO dla województwa dolnośląskiego.